projekt logo

Logo to obok nazwy najczęściej pierwsza rzecz, którą widzą Twoi klienci – czy przed wejściem do biura Twojej firmy, czy na Twojej stronie firmowej, na wizytówce, w mediach, na gadżetach reklamowych.

Dobre logo łatwo zapada w pamięć. Nie powinno być zbyt skomplikowane – mamy do dyspozycji ograniczoną przestrzeń, a gdy będzie działo się na niej za dużo, będzie ona słabiej zapamiętywalna. Powinno kojarzyć się z działalnością firmy, być schludne, nowoczesne, a przy tym kreatywne i nie kojarzące się z żadną inną firmą.

Prezentowane na materiałach firmowych logo powinno być w dobrej jakości. Logo, w zależności od tego, gdzie będzie wykorzystywane, powinno być przygotowana w kilku różnych wymiarach, a grafika powinna spełniać określone wymogi. Ważne, by posiadać wektorową wersję swojego loga – jest to niezbędne przy wydrukach na materiałach takich jak teczki, banery, długopisy i inne. Rozmazane i nieczytelne logo sprawi, że Klient może ocenić jakość świadczonych przez nas usług/ naszych produktów słabiej. Dobre logo jest podstawą budowania marki, zaufania u klienta i rozpoznawalności na rynku. A większa rozpoznawalność i dobra renoma to też większa szansa na sukces.

Przedmiotem zamówienia jest pakiet 3 unikalnych projektów logo do wyboru wraz z możliwością przygotowania nowego projektu (w przypadku braku akceptacji pierwszego) oraz 1 tura poprawkowa do wybranego projektu. Gwarancja przesłania projektu w 48h od momentu dokonania zakupu.

Wynikiem zamówienia jest logo w postaci plików, w formacie .JPG lub .PNG lub .GIF (do wyboru przez kupującego) lub wektorowym .AI lub .PDF.

najczęściej projektujemy

Specjalizujemy się w projektach na potrzeby kampanii typu performance. Celem naszych projektów jest angażowanie klientów, perswazja i mierzalne cele, najczęściej nastawione na wywołanie danej akcji.

banery google ads i facebook ads
65%
szablony postów social media
20%
malingi i newslettery
10%
pozostałe projekty graficzne
5%