Wpis na bloga od 195 zł

Tworzenie treści blogowych możemy podzielić na dwie kategorie: wpisy gościnne oraz ghostwriting.

Ghostwriting to rodzaj copywritingu, gdzie prawdziwy twórca nigdy się nie ujawnia. Jego zadaniem jest stworzenie tekstu, który stylem i tematyką zgadza się z twórczością blogera. Zamawiający podpisuje się pod stworzonym tekstem swoim nazwiskiem, a prawdziwy autor nigdy się nie ujawnia. Przykra prawda jest taka, że większość twórców nie pisze sama. Oczywiście istnieje wciąż grono blogerów, którzy sami prowadzą bloga od A do Z, jednak jest to taki ogrom pracy, że autorzy na początku zaczęli oddawać proste rzeczy takie jak korekta ortograficzna i stylistyczna, szukanie grafik, a teraz nie jest wcale rzadkim zjawiskiem pisanie blogspotów za kogoś.

Ostatnimi czasy pojawia się bardzo dużo książek znanych osób – aktorów, zwycięzców programów telewizyjnych, trenerów personalnych. Nie każdy z nich urodził się pisarzem… Większość z nich ma po prostu dobrego copywritera, którzy lekkim piórem opisują to, co dana osoba chce przekazać. Dodatkowo coraz więcej firm decyduje się na prowadzenie bloga. Dlaczego? Jest to możliwość częstszego kontaktu z Klientami – dajemy osobom zainteresowanym naszą firmą znać, co ciekawego się u nas wydarzyło, jakich produktów mogą się w najbliższym czasie spodziewać. Prowadzenie bloga firmowego jest korzystne, bo poprawia naszą pozycję w wyszukiwarce.

Przedmiotem zakupu jest napisanie wpisów na bloga wybranej ilości tekstów oraz 1 tura poprawkowa do wybranego tekstu. Gwarancja przesłania projektu w 24h od momentu dokonania zakupu. Zanim kupisz, zapoznaj się z sekcją najczęściej zadawanych pytań (FAQ – Zanim kupisz). 

Wynikiem zakupu są pliki, w formacie .DOC. Cena dotyczy napisania wpisu na bloga o objętości do 1600 znaków ze spacjami (ok. 1 strona A4).