ikony aplikacji mobilnych

Ikona aplikacji mobilnej to najważniejszy element wizualny dla klientów marketów jak AppStore czy GooglePlay. Jest to pierwsza grafika, z którą spotyka się potencjalny użytkownik, dlatego ważne żeby wyróżniała się spośród miliona obecnych na rynku. Graficzny interfejs który nawiązuje do specyfiki aplikacji, to również forma reklamy. Im bardziej ciekawy wygląd grafiki, tym większa szansa, że potencjalny użytkownik kliknie, by dowiedzieć się do czego służy aplikacja.

Istnieje szereg cech, które powinna wykazywać dobra ikona aplikacji. Nie powinna być zbyt skomplikowana – mamy do dyspozycji ograniczoną przestrzeń, a gdy będzie działo się na niej za dużo, będzie ona słabiej zapamiętywalna. Warto znaleźć element, który oddaje istotę całej aplikacji. Może ona nawiązywać do logo firmy, która aplikację stworzyła.

Projektując główną ikonę należy pamiętać, aby spełniała zalecenia graficzne systemu operacyjnego oraz wyjaśniała główny cel aplikacji. Ikona aplikacji mobilnej w zależności od systemu operacyjnego musi być przygotowana w kilku różnych wymiarach, a grafika powinna spełniać określone wymogi. Ikony aplikacji mobilnych pełnią funkcję hiperlinków, które sprawiają, że klikając w daną ikonę otworzy się aplikacja. 

Przedmiotem zamówienia jest unikalny projekt ikony aplikacji mobilnej wraz z możliwością przygotowania nowego projektu (w przypadku braku akceptacji pierwszego) oraz 1 tura poprawkowa do wybranego projektu. Gwarancja przesłania projektu w 24h od momentu dokonania zakupu. 

Wynikiem zamówienia jest plik, w formacie .JPG lub .PNG lub .GIF (do wyboru przez kupującego).

najczęściej projektujemy

Specjalizujemy się w projektach na potrzeby kampanii typu performance. Celem naszych projektów jest angażowanie klientów, perswazja i mierzalne cele, najczęściej nastawione na wywołanie danej akcji.

banery google ads i facebook ads
65%
szablony postów social media
20%
malingi i newslettery
10%
pozostałe projekty graficzne
5%