zdjęcia i fotografia

Kupujemy oczami – jest to potwierdzone naukowo. Często nawet nie potrzebując danej rzeczy, jesteśmy w stanie zapłacić za nią duże pieniądze, ponieważ jak to mówią “wpadła nam w oko”. Dlatego dobre zdjęcia naszego asortymentu to podstawa dużej sprzedaży. Zdjęcia powinny być dobrej jakości.

Mamy coraz lepsze sprzęty, dlatego odpowiednia jakość zdjęcia to podstawa, ale nie wszystko. Dobre zdjęcie nie tylko pokazuje, jak coś wygląda, bardziej jakie to coś jest. Wywołuje skojarzenia, wzbudza chęć posiadania danej rzeczy. Wywołuje konkretne emocje. Żeby je opisać potrzebujesz wielu słów. Porusza najbardziej ukryte wspomnienia i  pragnienia.

Odpowiednio doświetlone zdjęcie, ładny kadr, a przy większej ilości produktów – motyw przewodni. Odpowiednie przekazanie detali. Dobre zdjęcia produktowe są w stanie zachęci do kupna lepiej niż jakikolwiek rabat.. Warto zainwestować więcej środków. na sprawdzonego fotografa. Atrakcyjne zdjęcia lepiej prezentują się w social media, budując nasz wizerunek jako marki profesjonalnej, takiej którą stać na dobrą promocję swoich wartościowych produktów. Pamiętaj, że Twój produkt ma taką wartość, jaką mu nadasz.

Kadrowanie zdjęć:

Jeśli uważasz, że kadrowanie zdjęcia jest tylko przycięciem zdjęcia tak, by zmieściło się do określonego wymiaru na stronie czy sklepie internetowym to bardzo dużo tracisz. Odpowiednim kadrem można opowiedzieć historię, zachwycić lub odrzucić. Zwrócić na coś uwagę lub ją od czegoś odciągnąć. Dobre cięcie może manipulować sposobem, w jaki widzowie angażują się emocjonalnie w zdjęcie. Czasami wystarczy przenieść punkt centralny kilka centymetrów w bok i mamy zupełnie nowe ujęcie.

Kadrowanie zdjęć jest istotne zwłaszcza, gdy pracujemy na wielu kanałach komunikacji w internecie. Zdjęcia na poszczególne social media mają odpowiednie wymiary, muszą mieć odpowiednią jakość. Źle dobrany rozmiar zdjęcia nie dostosuje się do urządzenia i będzie odbierany niekorzystnie. Zdarza się, że ujęcie jest świetne, a na stronie wyświetla się tylko niewielka jego część – ta najmniej istotna. Może być też tak, że nasza fotografia jest nienaturalnie rozciągnięta, niewyraźna i prezentuje się niechlujnie. Znajomość formatów wykorzystywanych na poszczególnych portalach, ich parametrów i profesjonalne przygotowanie grafik pod nie, to gwarancja dobrego wizerunku w sieci. 

Izolowanie tła ze zdjęć:

Izolowanie teł ze zdjęć sprawia, że wszystkie produkty na stronie lub sklepie internetowym wyglądają podobnie. Posiadają jednolite (zazwyczaj białe) tło, co zapewnia odpowiednie poczucie spójności produktów, a ta wpływa bezpośrednio na odbiór i profesjonalizm sklepu. 

Przykładem są także zdjęcia, na których bardzo dużo się dzieje, a zależy nam, żeby wyciąć z nich jeden detal, który ginie wśród pozostałych szczegółów. Opowiedzieć historię, usuwając detale, które odwracają od niej uwagę.

Zrobienie tego dobrze wymaga odpowiednich umiejętności i oprogramowania. Oczywiście można zrobić to samemu, ale wtedy najczęściej jakość tego typu przeróbek jest daleka od ideału. Mało tego, zajmuje to bardzo dużo czasu, podczas gdy użycie odpowiedniego programu graficznego pomoże zrobić nam to szybko i dobrze. Wyekstraktowany przedmiot. postać, szczegół możemy później uzupełnić odpowiednio dobranym tłem lub dowolnie obrobić graficznie.

Przedmiotem zamówienia jest pakiet unikalnych zdjęć (pachshoot’ów) wraz z możliwością przygotowania nowego projektu (w przypadku braku akceptacji pierwszego) oraz 1 tura poprawkowa do wybranego projektu. Gwarancja przesłania projektu w 24h od momentu dokonania zakupu. 

Wynikiem zamówienia jest pakiet wybranej ilości zdjć w postaci plików, w formacie .JPG lub .PNG lub .GIF (do wyboru przez kupującego).

najczęściej projektujemy

Specjalizujemy się w projektach na potrzeby kampanii typu performance. Celem naszych projektów jest angażowanie klientów, perswazja i mierzalne cele, najczęściej nastawione na wywołanie danej akcji.

banery google ads i facebook ads
65%
szablony postów social media
20%
malingi i newslettery
10%
pozostałe projekty graficzne
5%