stopki mailowe

Sygnatura mailowa to nic innego, jak stopka zamieszczana na końcu wiadomości mailowej. Po co to robimy? Najczęściej po to, aby przekazać odbiorcy najważniejsze informacje o sobie oraz wskazać możliwe formy kontaktu z Tobą. Choć z pozoru wydaje się być błahą sprawą, sygnatura mailowa to Twoja wizytówka – warto zadbać o to, aby prezentowała się, jak milion dolarów i pokazała Twojemu odbiorcy, że podchodzisz do pracy profesjonalnie.

Co powinno znaleźć się w perfekcyjnej stopce? Na pewno imię i nazwisko, informacja o zajmowanym stanowisku. Dane kontaktowe bezpośrednio do Ciebie, czyli numer telefonu oraz adres mailowy. Mile widziane są także dane firmy, którą reprezentujemy, a także link do strony www. Wisienką na torcie powinno być biznesowe zdjęcie, zwiększające wiarygodność lub chociaż logo firmy.

Z odpowiednio przygotowaną i dopasowaną stopką, każda wiadomość mailowa prezentuje się znakomicie i pozwala od pierwszej konwersacji budować poważny, biznesowy wizerunek. Diabeł tkwi w szczegółach.

Przedmiotem zamówienia jest pakiet unikalnych projektów wybranej ilości sygnatur mailowych wraz z możliwością przygotowania nowego projektu (w przypadku braku akceptacji pierwszego) oraz 1 tura poprawkowa do wybranego projektu. Gwarancja przesłania projektu w 24h od momentu dokonania zakupu. 

Wynikiem zamówienia jest:

  1. W przypadku opcji „Grafika” plik, w formacie .JPG lub .PNG lub .GIF (do wyboru przez kupującego),
  2. W przypadku opcji „HTML” pliki, w formacie .html, .css.

najczęściej projektujemy

Specjalizujemy się w projektach na potrzeby kampanii typu performance. Celem naszych projektów jest angażowanie klientów, perswazja i mierzalne cele, najczęściej nastawione na wywołanie danej akcji.

banery google ads i facebook ads
65%
szablony postów social media
20%
malingi i newslettery
10%
pozostałe projekty graficzne
5%